لوازم استوک

لوازم استوک

لوازم استوک

لوازم استوک

بهترین دیتا پروژکتور سینما خانگی دست دوم

پروژکتورهای سینمای خانگی مدرن دارای کیفیت تصویر چشمگیر، روشنایی خوب در نور محیط، رنگ های زنده و نسبت کنتراست با کیفیت هستند  و می توانید یکی از آنها را از حدود 200 دلار شروع کنید. این بدان معناست که شما می توانید با کسری از هزینه یک تلویزیون بزرگ یک صفحه نمایش بزرگ داشته باشید. و بسیاری از مدل ها قابل حمل هستند، و آنها را برای یک شب فیلم در حیاط خلوت زیر ستاره ها عالی می کند.

برای اینکه نگاهی اجمالی به برخی از انتخاب‌های ما برای بهترین پروژکتور 2023 داشته باشید: ما اپسون سینمای خانگی 5050UB را به عنوان بهترین پروژکتور سینمای خانگی می‌پسندیم. بهترین پروژکتور برای پول هنوز BenQ HT2050A است، اما به زودی تولید آن متوقف می شود. جایگزین آن، HT2060، عالی و یکی از بهترین پروژکتورهای ما است.

چه به دنبال خرید یک پروژکتور 4K باشید، چه چیزی می خواهید که منابع HD را عالی جلوه دهد یا به چیزی نیاز دارید که بتوانید در حال حرکت از آن استفاده کنید، این لیست بهترین پروژکتورهای سینمای خانگی را در اختیار شما قرار می دهد.

سینمای خانگی اپسون 5050UB

بهترین پروژکتور سینمای خانگی 2023

روشن، رنگارنگ، انعطاف پذیر

بزرگ

Epson Home Cinema 5050UB بهترین پروژکتور خانگی همه جانبه است که ما بررسی کرده ایم. نسبت کنتراست عالی، همراه با روشنایی چشمگیر و رنگ دقیق، همه با جزئیات بهتر از آنچه که با یک پروژکتور با وضوح 1080p امکان پذیر است، داشته باشید، و همه قطعات را برای یک تصویر فوق العاده در اختیار دارید. این پروژکتور سرگرمی خانگی ارزان نیست، اما نسبت به سایر پروژکتورهای موجود در این لیست (به غیر از سونی که دوباره نصف آن است) کیفیت تصویر را افزایش می دهد. دارای HDMI 2.0 است که به شما امکان می دهد 4K 60p انجام دهید. جابه‌جایی گسترده لنز و زوم موتوری امکان پذیر است.

محبوب‌ترین اندازه‌های صفحه‌نمایش تلویزیون در حدود یک دهه گذشته به طور پیوسته رشد کرده‌اند. صفحه نمایش هایی با قطر 65 اینچ به محبوب ترین اندازه در آمریکای شمالی تبدیل شده اند و در صورت ادامه روند قیمت های اخیر، صفحه نمایش های 75 اینچی به زودی جایگزین آنها خواهند شد. در همین حال، مجموعه های 50 اینچی – که زمانی بزرگ به حساب می آمدند – اکنون به اتاق خواب منتقل می شوند.

با این حال، بعید به نظر می رسد که این روند بتواند به طور نامحدود ادامه یابد، حداقل با صفحه های تخت LCD و OLED. تلویزیون‌های LCD در حال حاضر 98 اینچ هستند، در حالی که بزرگ‌ترین OLED دارای 88 اینچ است و ساخت پنل‌های شیشه‌ای بزرگ‌تر نیز بسیار گران است. در مورد گران قیمت بودن، آن تلویزیون‌های هیولایی دارای برچسب قیمتی پنج رقمی هستند. همچنین فناوری میکرو ال ای دی جدید وجود دارد که نوید نمایشگرهایی با اندازه دیواری تقریباً در هر اندازه را می دهد، اما اکنون ما در مورد قیمت های شش رقمی صحبت می کنیم!

یک جایگزین، پروژکتوری است که نور خود را بر روی صفحه نمایش در سراسر اتاق می تاباند. این گزینه مطمئناً می‌تواند تصویر بسیار بزرگ‌تری را برای تلویزیون‌های غول‌پیکر بسیار کمتر ارائه دهد، اما چندین اشکال عمده دارد. به عنوان مثال، اکثر پروژکتورهای مقرون به صرفه “پرتاب طولانی” به سادگی نور کافی را تولید نمی کنند تا در هر جایی به جز در یک اتاق تاریک خوب به نظر برسند. صفحه‌های ردکننده نور محیطی (ALR) می‌توانند کمک کنند، اما نمی‌توانند در مورد افرادی که از پرتو نور عبور می‌کنند و روی صفحه سایه می‌اندازند کاری انجام دهند. علاوه بر این، بیشتر پروژکتورهای پرتابی بلند فاقد اسپیکر و بدون برنامه پخش داخلی هستند، و بسیاری از آنها از لامپ های رشته ای گران قیمت استفاده می کنند که در طول عمر خود کم نور می شوند و باید هر سال تعویض شوند. در نهایت، نصب آنها اغلب دشوار است و آویزان کردن آنها از سقف ضریب پذیرش هم سر پایینی دارد.

خوشبختانه، گزینه دیگری وجود دارد که اندازه صفحه نمایش بسیار بزرگتر را ارائه می دهد، تنظیم آسانی دارد.

تلویزیون لیزری (پروژکتورهای لیزری پرتابی هوشمند فوق کوتاه)چیست؟

تلویزیون لیزری از یک پروژکتور با پرتاب فوق العاده کوتاه (UST) و صفحه نمایش دیواری تشکیل شده است. پروژکتور فقط اینچ از دیوار فاصله دارد و نور خود را روی صفحه نمایش می دهد که نور را به ناحیه مشاهده منعکس می کند. این طراحی مانع از راه رفتن هر کسی در پرتو نور می شود، همانطور که ممکن است با یک پروژکتور معمولی، و باعث می شود بینندگان فریاد بزنند: “پایین جلو!”

در بیشتر موارد، پروژکتور نور زیادی تولید می کند، بنابراین تصویر بسیار روشن است. مسلماً به اندازه یک تلویزیون صفحه تخت روشن نیست، اما به اندازه کافی روشن است که بتواند در برابر نور محیطی در اتاق ایستادگی کند، به خصوص زمانی که با یک صفحه نمایش ویژه ردکننده نور محیط (ALR) ترکیب شود. این امر به ویژه برای گردهمایی های بزرگ مانند مهمانی مهم است.

تلویزیون های لیزری از اولین باری که در بازار مصرف کننده ظاهر شدند، مسیر طولانی را طی کرده اند. یکی از اولین ها سونی VPL-GTZ1 بود که قیمتی معادل 50000 دلار داشت! در حال حاضر، تعداد زیادی هستند که بین 2000 تا 4000 دلار قیمت دارند. با این حال، تلویزیون های لیزری در حال حاضر تقریباً در دسترس هر کسی است که یک تلویزیون بزرگ را خریداری می کند، و آنها مزایای زیادی نسبت به پسرعموهای صفحه تخت خود دارند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد